tirsdag den 19. oktober 2010

På fredag i Herning

På fredag venter en af de oplevelser, jeg ikke troede jeg skulle have igen.
Som 16-årig stod jeg på Gentofte Stadion til mit livs første store stadionkoncert og jeg var fuldstændig væk i lyd.

Dagen efter gik jeg op til mundtlig engelsk eksamen i 9.klasse og fik et rundt 10-tal. Censor kunne også godt lide Prince!

Hvis han også spiller "Sometimes it snows in April", så kommer den største tudemarie til at sidde på min plads. Den sang er noget af det smukkeste - og noget af det, jeg har de stærkeste minder omkring....

Jeg havde egentlig manifesteret i sommer, at U2 i Horsens var den sidste koncert i mit voksen-liv.
Men det kan jo laves om, kan jeg se.

Hurra!!!

Prince var konge i Bergen i aftes - iBYEN.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar