tirsdag den 26. oktober 2010

53 måneder

Så rundede vi 53 måneder på ventelisten.

4 år, 5 måneder.

Jeg burde nok være en bitter k***ling i dag, men det er ikke lige det, der ligger først for, når jeg mærker efter. Faktisk er jeg mere forventningsfuld, for et eller andet sted i United Bluff sidder en dame og har fuldstændig styr på rygter og udmeldinger fra CCAA - og i føge hende skulle der jo gerne ske noget fra denne uge af.

Så håbet og forventningen får lov at bære mig idag.
Ellers hører I det nok, hvis jeg tager en mavelanding.

1 kommentar:

  1. Thi hi Karen - Jeps hvis du lander med en maveplasker høre vi det ;-) :-) DEN sætnig fik mig til at tænke på en Pingvin - en SMUK højt hoved løftet "blankpoleret" een ;-) ( men uden arme - kun luffer og som går på "fodplader" sjappende på den våde grund!!!)

    Krammeknus og mange tanker til SNART snart snart Kinamoderen der helt helt sikkert KAN det der med moderrollen - "hvis ikke du fejler prøver du ikke noget nyt" kunne være mottoet her ;-) smil

    Hanne N

    SvarSlet