mandag den 28. februar 2011

Officiel orlov...WTF????

Surrealistisk.
Det er nok det mest dækkende ord.

Jeg har haft en underlig skoledag, hvor jeg kl. 11.40 kunne hoppe ind i bilen til Gemalen og køre ned til Doktormanden for at få den næste vaccine + få betalt penge til det kinesiske rejsebureau - for indenfor selv samme time køre retur til skolenfor at fortsætte dagens arbejde... - og på det tidspunkt havde jeg ikke siddet ned eller haft en pause. Det første frikvarter blev brugt på klargøring til national test og det næste var jeg på vej til lægen. Jeg kom fra skolen kl. kvart i fem. Det var underligt at gå derfra.

Jeg håber, klog-legaerne nød kagen, for jeg har ikke nået at sige "adios, amigos!" til ret mange af dem.

Nå, det med det.
Nu har jeg orlov.

Jeg har en mærkværdig, pudsig følelse af, at "noget" rykker tættere på. Mange mennesker omkring mig stråler i stemmen og øjnene, taler om "spænding" og "fantastisk" - og jeg snakker bare med, for jeg har NFC, hvad de taler om.
Ikke det fjerneste.

Det er en ud-af-kroppen oplevelse, for jeg ved, det handler om mig, om noget i mit liv. Det handler om noget fuldstændig fantastisk i mit liv og rationelt ved jeg, hvad der tales om- men jeg har ingen følelse af det.
Jeg kan ikke mærke det der "fantastiske".
Jeg snakker med, nikker, smiler og slår ud med armene... - jeg er slet ikke med.

Men det kommer vel.
Det kommer jo.
Selvfølgelig gør det da det.

Det føles bare stadig som en ferie. En forbudt ferie.

WTF? I have NFC!:-D

1 kommentar:

  1. c¨,)

    Vi ses til september... og forhåbentlig også flere gange inden

    Kærlig hilsen
    Gitte

    SvarSlet