tirsdag den 1. februar 2011

CNY - krudtafbrænding

Happy CNY!

Farvel til tigerens år og goddag til harens år.

Jeg vil fejre dette nye års komme med at brænde krudt af sammen med VBMA i det lokale træningscenter efter Gammelfars dogme:

Det der er sjusk, Fru Hansen!
Kan du tage mere end 30 reps, har du for lidt vægt på!

2011, Harens år har takter af at blive et enormt vendepunkt i ikke bare lit liv, men i vores liv og ved første øjekast forekommer det både uoverskueligt, vildt og alt alt for stort.
En dag af gangen kan håndteres, så det vil jeg gøre.
Et skridt, en time, en dag, en ting af gangen skal blive mit motto for i år. Der skal tids nok og ganske sikkert komme en filens masse ting i vejen for mig, men ting bliver jo først et problem, hvis jeg anskuer det som et problem.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar