tirsdag den 15. februar 2011

Mit barn, hvad vil du mere?



Vasket, strøget og ordnet.
Der mangler vist kun nogle få småting, så kommer vi.

I dag fik vi ryddet loftet og lagt det på depot i Svigermors garage.
Vi fik ryddet rundt om huset.
Strygetøj og lappetøj er ordnet.
Flybilletter er bestilt og booket.
Gaver til div.honoratiores og plejepersonale er indkøbt.
Der er lavet mapper med billetter, papirer og alle de andre dokumenter, vi skal have med.

Og alligevel har jeg nået at knalde brikker på sofaen. :-)

I morgen kører min Farmand ud til Østerbro med visa'erne.
Gemalen og jeg skal til Næstved og hente en autostol, vi har købt gennem DBA.

3 kommentarer:

  1. Hold da kæffer hvor ser det godt nu - NU er jeg slet slet ikke bekrymret mere... :-) ( som om jeg har været det ? NOT - DU HAR styr på det :-)))
    Glæder mig moderhjerte at "bondegårds rør og føle bogen ER med, - Voksien= juubbiii og ellers ALT det andet
    GODT gået MOR Karen

    Mange tanker og et enkelt kram :-)
    Hanne N

    SvarSlet
  2. Du kan godt nøjes med en halv pakke vatpinde ;-))
    Husk at lave plads til selen - den er nu pakket og afsendes imorgen!
    Kh

    SvarSlet
  3. Tak, de ærede damer.
    Heidi: LOOOL - du kan dælme tro, der skal være plads til den sele. Jeg glæder mig som en vild vildmand til at bruge den! Endnu engang 1000 tak!

    Hanne - den der billedbog fik jeg tilsendt sammen med Voksi'en, da jeg vandt den på QXL. Damen sagde, at hendes børn havde elsket den bog, så jeg har gemt og passet på.

    Endnu et par ting med god karma.

    SvarSlet