torsdag den 10. februar 2011

Rod på loftet

Endnu en ting, vi skal have gjort.

Sammen med Lillebrors fødselsdag, en dimissionfset, en længe planlagt shoppetur, Ikke-skiferiemiddag med familien, børnefødselsdag, re-vaccinationer, de sidste indkøb, visa'er, entrepriseforsikring til huset, det endelige banklån til byggeriet og alt det andet, jeg ikke lige kan huske nu + mit kære job...

Hjernen kører lidt på overload, for jeg har ikke været så god til at stoppe op, lave mine lister og ikke mindst; holde mig til dem.

Der er lige lidt rigeligt lige nu, som fylder i min knold i i min nattesøvn (eller mangel på samme).

Not nice.

1 kommentar:

  1. PPyyhhh søde så ER det NU da SKAL stoppe op og trække vejret dybt - helt ned i sommerfugle mawsen :-)
    PAS PÅ DIG søde - og ryd så lige op og skriv lister = pøj pøj

    Kh. Hanne N
    med en syg lille gut ;-( og en Kina prinsesse

    SvarSlet