tirsdag den 8. februar 2011

Invitationsbreve

Dette kom ind af døren i dag:



Der begynder at melde sig nogle planlægningstanker:
- hvor skal vi bo?
- hvor meget skrammel skal vi have med?
- hvad får vi brug for?
- hvad vil vi gerne se, hvis vi har tid og mulighed?

Vi vil gerne bo centralt, så tingene er ved hånden. Der skal være mulighed for at bedsterne kan tage på tur, når vi andre skal på Tour-de-visum/papir. Et værelse med lidt udfoldelsesmuligheder, så vi faktisk være på værelset, hvis Anton har brug for ro...
Jeg har indhentet pakkelister forskellige steder fra og lavet et net mix af dem + tilrettet dem til mit tandkød. Indkøb er så småt gjort - baby/børne-dit-dat-dyt sam neglesaks, tættekam, shampoo, tandbørste, tandpasta og videre i den dur...
min indre grådige oplevelsesdrage vil jo helst se det hele, men har lagt den del af turen lidt på bagbrænderen. Der er nogle få ting, jeg gerne vil se, men ellers er turen helt og holdent Antons og på hans præmisser...

Der er ingen datoer endnu, men de er på vej. Det er jeg ganske sikker på.
Min indre fornemmelse siger, at vi rejser indenfor de næste par uger...

Rejse-sommerfuglene sidder i maven og spændingsklumpen over snart at skulle se vores smukke søn er godt på vej  i halsen.... - uhhhhhh, pyyyhhhhhh.... træk vejret.

Træk vejret heeeeelt ned i maven.

3 kommentarer:

  1. Kæreste Karen
    Hvor vildt, godt, dejligt, vildt og hamrende spændende, - gennem dig (bl.) gennemelever JEG lige igen igen vores egen skjønnneeee Kina rejse - efter skønheden - prinsessen - hendes højhed ALBERTE
    jeg glædes voldsomt og meget til at følge jer også på denne del af jeres livsrejse - og allermest til at se Anton musen - hans højhed Kejseren I MORS ARME :-)

    Hamrende god tur - allervigtigst - en læbepomade ;-) :-)
    ( og et lille tæppe til at afskærme )

    pøj pøj i rejsefeber ræset

    Kh. og tanker
    Hanne N - med prinsessen og "febersyg lillebror"

    SvarSlet
  2. Tillykke med invitationsbrevet! Den allersidste nedtælling er i gang!!! Så spændende :-))
    Nyd det!
    Kh
    Heidi

    SvarSlet
  3. Karen - tillykke :-)
    Så er det jo lige om snart

    kh Anette

    SvarSlet