fredag den 25. februar 2011

Phew, what a week!

Endelig fredag!

Hold da kæft, en uge.
Jeg var godt klar over, at tingene nok ville gå stærkt i denne uge, men ligefrem SÅ stærkt?

Anyway; jeg har været så megasnottet, at et par dage er klaret med max.doser af Panodiler og Iprener i skøn kombi med næsespray ad libitum. Jeg hader ikke at kunne trække vejret ordentligt. Det piller i min nattesøvn og så bliver jeg sgu en bitter kæ**** at være i nærheden af.
Så nul spinning i denne uge. Mandag var jeg desuden først hjemme halv 6 efter en laaaang dag + måde på fagforeningen for at lægge barselsplan. Onsdag og torsdag blev lige så lange...

Men; på den positive side har jeg fået lavet en rimelig overdragelsesforretning til VBMA, som overtager mit job, mens jeg er væk. At have hende giver ro i sjælen, også selv om hun selv synes, hun er en lille fugleunge i det her...
Hun er sej - "megasej", som en af skolens lærerstuderende sagde om hende i dag.
Og ja, det er hun. Megasej.
Desuden - skulle det hele gå i megaskuddermudder, så er jeg sgu ikke længere væk end en telefonopringning eller en SOSSMS. Også selv om jeg hygger mig i min moder(snot)snotboble.:-D

Ungerne i skolen... - det er altså en splittet oplevelse, for på den ene side glæder jeg mig jo som en lille vild til at hygge med min unge. Få lov til at opleve den frihed, der følger med at kunne koncentrere sig fuldt og helt om blot en eneste ting, et eneste væsen. Jeg tænker, at det må være som at være nyforelsket igen.
Denne totale opslugthed af et andet individ, i hvis verden og færden, man blot og blindt følger i tillid og kærlighed?!
Og på den anden side er jeg kun lige kommet tilbage. Jeg har kun lige netop fået dem ind under huden igen efter efterårets stressperiode. Jeg har kun lige fået føling med dem igen - vundet tilliden igen og nu skal jeg væk fra den flok skønne banditter. Det er skodagtigt nederen. For at sige det på fladt og plat dansk.
Jeg er sgu noget blandet lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar