mandag den 21. februar 2011

Så er orloven på plads

I morges var jeg sikker på, at jeg sgu havde mentalt vand i anklerne. Bækkeløsning i hele hovedet.

Anyway; her til eftermiddag fik vi lagt orlovsplan, hvilket betyder at vi på skift kan gå hjemme fra 1.3 - altså lige om lidt! - til 5.marts til næste år.

Det er dælme i orden!
Jeg stryger på orlov fra tirsdag i næste uge til midt i september.

Gemalen har lige betalt flybilletterne og Farmand hentede visaerne i formiddags.

Lige nu er jeg flad. Jeg har stået på mine ben og været 110% på siden 7.30 i morges. Jeg fik 15 min. pause at spise min mad i, inden jeg skulle videre med dagens 3. nationale test og det var de første 15 minutter, hvor jeg kunne sætte mig ned.
Nå, det nytter ikke at pive. Nu vil jeg lave noget mad og nyde aftenen. Not.
Jeg skal nemlig lige forberede mig til morgen, for det nåede jeg ikke på skolen, som jeg ellers plejer.

17 dage til afgang.
19 dage til Anton.

GYS!

3 kommentarer:

  1. Breathe in, breathe out, breathe in, breathe out. Wax on, wax off, wax on, wax off. ;-))
    Kh
    Heidi

    SvarSlet
  2. !!!!! Da jeg skulle skulle skrive "koden" for at udgive ovenstående indlæg, skulle jeg skrive "fortabt" !!! Det er du IKKE Karen!! Spooky!
    Kh

    SvarSlet
  3. Altså du er ikke spooky - det var koden, der var det!! :-))

    SvarSlet