lørdag den 18. december 2010

Just Like Heaven



Dette er vist soundtracket til i dag: Ør, tummelumsk, øm i hoved og fødder, men med det letteste og gladeste hjerte i laaaaaang tid.

Festen var forrygende, men for satan da et twist, den fik, da jeg tilfældigvis tjekkede telefonen og så denne besked:
Karen har du nu tjekket rumor queen der sker noget- der kommer BIF! JAAAAEE! X for jer. Kh...

Op af trappen med VBA i hælene, tænde for pc... - live bandet spillede "Rabalderstræde".


Reports of Phone Calls in Europe!!!

December 17th, 2010
Congrats to those families receiving phone calls, and those families awaiting their phone call!

Arhh, ka' det nu oss' passe???
Scrolle ned, læse indlæg... - og så trillede tårene! Ja, det passer fandeme. Der er blevet ringet til folk med vores dato og eftersom CCAA ALDRIG tildeler BIF til kun et land og ikke andre, så var jeg sikker: Vi bliver ringet op i løbet af næste uge - jeg bliver mor i næste uge. Gemalen bliver Far!!!

Hyl og brøl! VBA poppede champus og fik sin gemal til at svinge på skolen med flere flasker champus. Jeg fik ringet til Gemalen, vi fik snakket lidt... - ringe til M, ringe til Farmand og Fru Moderen, ringe til Svigermor...- og så ellers bare feste igennem.

Jeg har aldrig tudet foran hverken min chef eller mine kolleger. Kun søde Jette på biblioteket har set mine tårer, men igår var jeg ligeglad. Så revende ligeglad, for det var som en enorm lavine af sten, der faldt ud af rygsæk og hjerte, for hver tåre, der trillede.

Mange kram, mange knus, mange tillykker og mange hurraer - og hurra for at have sådan nogle fantastiske mennesker at fejre noget så stort med.
Jeg skulle da nok have trukket stikket ud af festen og gået hjem til Gemalen, men... - vi har alle dage fra nu af til at fejre, snakke, græde og grine. Vi skal glædes, for nu kan vi!
Så, jeg kom i seng kl. halv 4 i morges, med et hegn af champus, øl og alt for meget sprut dinglende om anklerne.
Jeg har danset og grinet og krammet og tudet og for fanden; suuuuuk! Det er så stort.

Nu venter vi så på opringingen samt mailen med info og billeder.
Det kunne blive en lang weekend, men jeg har sådan en fornemmelse af, at netop fordi vi VED, der sker noget, så er ventetiden ikke så slem... - jeg synes, weekenderne, hvor man skulle vente på, OM der skete noget var værre.

Et andet er også sikkert: VBA skifter navn til VBMosterA, for hun er en søster i sjæl og hjerte.

Nu tuder jeg igen... - fuuuug, det er så stort!
At blive mor til en julefrokost til tonerne af Rabalderstræde er sikkert sket for andre kvinder end jeg, men jeg vil gerne se den kvinde, der blev det med vilje...

5 kommentarer:

  1. Og jeg tuder af glæde over dit indlæg! For filan i hulan hvor er det stort! Glæææææder mig til mere nyt i næste uge! Fortsat god weekend - og bagbrandert ;-))
    Kh
    Heidi

    SvarSlet
  2. Kære Karen, jeg har fulgt dine trængsler her og dine mange gode indlæg på Zonen. Det glæder mig usigeligt at det nu endelig ser ud til at Kinababyen melder sin ankomst.

    SvarSlet
  3. YEEEEEEEEEEESSSS, der er da en iorden måde at blive mor på. For hulan da - sikke en uge I går i møde. Nøøøøj jeg glæder mig til at høre hvem det er, der venter i Kina.
    Knus fra Vivian

    SvarSlet
  4. NØØØØØJ hvor er det bare spændende nu. Jeg glæder mig for vildt til at høre, hvad der gemmer sig i jeres fantastiske julegave fra Kina. KOM SÅ DANADOPT RING MANDAG MORGEN :)

    Hilsen Ulla

    SvarSlet
  5. Mange tanker til jer! Jeg har tudet på jeres vegne flere gange de sidste dage - og bare tanken om den glædes rus der fredag aften væltede ind over jer....
    Glæder mig til at høre mere!
    Kh Gitte

    SvarSlet