tirsdag den 21. december 2010

I går og i dag i billeder

De er lige så kaotiske som dagen var det, men de afspejler nok i virkeligheden så fint, at netop denne dag ikke kan eller skal planlægges.
Javist, man kan have boblerne på køl, men resten er vist de rene tilfældigheder.

Min indre over-organiserede blæksprutte trivedes mærkværdigvis eminent i de oprørte og hudløse vande - og det er vist værd at huske på: At jeg godt kan, selv om jeg improviserer, selv over ukendt tema.

Jeg var bange for at falde i søvn i går aftes og jeg dryppede mine modige tårer i puden, inden søvnen tog over. Glæde, lettelse og en enorm frihed til at kunne trække vejret igen - men også en total angst, for tænk nu hvis jeg vågnede her til morgen og det hele var væk? At jeg bare havde drømt det?
Dette havde skolens skønne sekretærer og vicer fremtryllet, mens jeg tudede... :-)

Ja, det er jeg jo... - billedet er altså bare fundet på nettet, for jeg har  sgu ikke set vidunderet  endnu! :-D

17 roser for hver måned, det skønne barn har levet og en løve fra verdens bedste M + famillie.




Det var dælme en god kage og noget dejligt boblevand!

Da jeg gik fra lærerværelset kl. lidt i 11, var der knapt et A4-stort stykke tilbage, men så havde Gammelfar også været der 4 gange!

Banken venter. Lån på puha-mange-penge skal underskrives og så der vi også flyvende der.

Men, den vigtigste lille krøllede seddel er dog:


6 kommentarer:

  1. For katten, så hyles der igen i Malling. Godt Mathilde ikke lige er ved siden af mig nu, hun ville jo få traumer det stakkels barn. men hva', det ville jo bare give arbejde til kollegaer....

    Mor-Karen, hvor er han dejlig - det kan nok være, der lige blev zoomet ind på computeren her.....Anton længe leve, hvor ser han bare knuselskelig dejlig ud. Glæder mig til at se et billede af jer sammen!

    Kram
    Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Stop Karen, stop! Min computer kan ikke klare flere tårer! ;-))
    Kh
    Heidi

    SvarSlet
  3. Hvor ser han bare sød og dejlig ud.

    Jeg er rørt til tårer over post it sedlen! Så få ord, men så vigtige!!!

    SvarSlet
  4. Holdt, stop... - dte er altså ikke Anton på det billede. Det er bare en unge, vores sekretæær har fundet på nettet for at symbolisere, at Anton er fra Kina. :-)
    Beklager misforståelsen!

    Men, jo - den er sgu temmelig cute, den unge.

    SvarSlet
  5. Det er SÅ stort. Endnu engang inderligt tillykke... Det er fantastisk..!

    Kh. Kristine

    SvarSlet
  6. Jeg skal hilse fra Jes og sige,at den kage sgu er en akupunkturbehandling værd. Nu hvor du skal have barn og bliver mere fattig, så giver han en behandling gratis.

    Jeg tog det sidste stykke kage med hjem, da det ellers var røget ud. Så scorede jeg billige point på det... og du også ;o)

    Glædelig jul til dig søde Karen

    Kærlig hilsen
    Gitte

    SvarSlet