mandag den 6. december 2010

Enjoy The Silence


Oooooh, I think NOT!

Der har været og er minutter i dag og igår, hvor jeg har tåget rundt og ikke vidst, hvad jeg havde gang i og hvorfor.

Det her ventehalløj har aldrig været sjovt, men det har været rimeligt og udholdeligt, men nu?
I dag, i går?

Pyyyyyyyhhhhh, suuuuk. Vejret skal heelt ned i lungerne, før jeg får glæde af ilten.

Jeg vågnede i nat, tankerne rodede rundt. ikke om job, men om Kina, rejse, unge...- the works. Hverken hoved eller hale i noget af det.
Lige nu har jeg hovedpine og kvalme. Jeg har skovlet i hovedet hele dagen uden at have følt sult.
Min mave slår knuder.
Kæberne er spændt helt op i tindingerne.

Et skridt af gangen, en time af gangen. En hel dag rummer jeg ikke.
Ikke lige nu.

3 kommentarer:

  1. En stor krammer til dig Karen - det er ulideligt det her!
    Knus
    H

    SvarSlet
  2. Armen, nu må de sgu da også snart tage sig sammen og få skibbet Anton/Sofie afsted! Hvor svært kan det være?!

    Hold-ud-kram,
    Maja

    SvarSlet
  3. Karen - hold ud - det må være lige om nul komma dut....

    Kh Anette

    SvarSlet