fredag den 10. december 2010

Endnu en laaaaaaaaaang weekend

for DA og CCAA har ikke givet lyd fra sig.

Det er faktisk lidt uhyggeligt, at der ikke bare er det mindste lille krus i overfladen,men det er der ikke.
Ikke det, der ligner.

Så vi går en lang weekend i møde, hvor vi ganske vist kan pakke telefonen væk, men også skal have 48 timer til at gå, som vi egentlig bare gerne vil have overstået, så kontorer kan åbne og telefonlinjer kan gløde.

Jeg har brugt eftermiddagen på at købe julegaver. Det gjorde jeg også i går.
Der kan findes gnister af julestemning, men min sædvanlige glæde ved julen er sat på bagbrænderen...- det er som om det bare ikke er så vigtigt, det tæller ikke i det store regnskab.

Jeg har faktisk ikke engang støvet huset igennem og snuset julegaver, som jeg ellers er en sand mester i.

I år er den største gave nemlig ikke under træet, men forhåbentlig et billede eller to i en mail...

Suuuuuuuuuuuukkkkkkkkkk...............

2 kommentarer:

  1. Åh den forbandede uudholdelige og totalopslidende uvisse ventetid...
    Lad dette blive den sidste weekend i resten af jeres liv, hvor I skal gå i uvished om Kinabarnet!
    I er dagligt I mine tanker!
    Kh
    Heidi

    SvarSlet
  2. Uha, hvor jeg dog husker følelsen... Vi vidste allerede om torsdagen, at CCAA havde matchet og at vores login dato formentlig var med. Vi fik bif om mandagen. Det var den længste weekend EVER, og jeg lukkede ikke et øje fra torsdag til mandag!!
    Jeg krydser fingre for, at spændingen snart kan blive udløst - så vi kan glæde os med jer!
    KH Heidi

    SvarSlet