torsdag den 30. september 2010

Numb, trods 3 dage

I feel numb....

- synger Bono, Edge og co. Og det gør jeg.
Det er underligt at gå fra total opløsning i mandags til at kunne registrere de sidste par dage, hvor jeg mest af alt har registreret en følelsesløs-hed. Et fravær af følelser.
At de poppede op og rev mig rundt i manegen for at forsvinde lige så stille...

Jeg er ikke sikker på, at det er særlig sundt eller særlig smart.

Gad vide om følelser er som rovdyr?
At de angriber og fortærer, hvis man er fremmed for dem og de føler sig truet, og ellers ikke er at se, hvis man ikke sætter sig ned og iagttager og mærker.
Gad vide, om følelser først tør komme tæt på, når man har iagttaget dem længe nok?
Som storvildtfotografen med sit kamera, der sidder på savannen i dage, uger, måneder, indtil løven tør komme tæt nok på.
Aldrig så tæt, så han kan klø den bag ørerne, men tæt nok til at kunne se ordentligt, lugte og mærke...

I følge kinesisk astrologi er jeg en træ-tiger... - det kunnevære, jeg skulle sætte mig ned og se, om jeg kan spotte mine striber.
Det kræver ro.
Det evner jeg  ikke endnu.

CCAA har matchet til 3 dage... - det er ikke meget, men med videnen om, at vi ellers ikke havde set match i september måned, er det fint.
Der mangler 8 dages match, så er det vores tur.

Vores tur efter 4 år, 4 måneder og 4 dage... - det er en stor og urummelig tanke at håndtere lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar