tirsdag den 21. september 2010

Borgfruens uldtrøje

Jeg har fået en allerhelvedes masse mails, sms'er og telefonopkald - alle fra de pragtfulde mennesker, der vil mig det bedste, når jeg nu ikke selv kan finde ud af det.

Men, når jeg nu er sådan en knold til at spørge og bede om hjælp... - så bliver jeg så forfærdeligt frustreret over, at jeg ikke rigtig ved, hvad jeg skal GØRE med de tilkendegivelser. Skal jeg tale med alle? Gøre noget med alle? Være noget?

Jeg kom til at sige det højt til Borgfruen, en af mine fantastiske kolleger med højt til loftet. Det lød hæsligt og ufølsomt, da jeg sagde det, men hvis nogen kan bære det og se igennem alt mit rod, så er det vist hende:
"Du skal ikke gøre en dyt. Du skal bare tage det og lade det varme dig."

Så det gør jeg. Lader omgivelsernes varme omsorg og tanker flyde til mig og varme mig som en tyk og tryg uldtrøje.

I dag har været en god dag.
Tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar