søndag den 1. maj 2011

Tillykke med mig

Nemlig.
Tillykke med mig.

Blev man vækket med flag og sang?
Nix.
Rundstykker?
Nix.

Blev man vækket af to store brune øjne, der kikkede intenst ind i mine, mens der blev klukgrinet?
Jeps.
Og små poter, der krabbede ind under pyjamasjakken for at komme så tæt på som muligt?
Jeps.

Og Uffe?
Uffe er gartner og kommer ud og svinger rive, spade og alt det andet i en hel dag, når tømrerne er færdige med at hærge. Sidegevinsterne i landbrugslotteriet er Bedstefars selvopfundne stativsystem til skraldespande, genbrug/pantflasker/aviser/pap samt postkassestativ, bygget ude ved vejen, når tømrerne er færdige med at hærge - og ikke mindst; Karen-tid, for Gemalen har selvvalgt Anton-vagt, så jeg kan læse avis, smadre krydsord og surfe på nettet.

Det er eddermaneme i orden.

2 kommentarer:

  1. Hej Karen

    Tillykke med fødselsdagen i går.
    Kan læse at det var en god dag.

    mvh Désirée (adoptionsverden)

    SvarSlet
  2. Tillllllllllllyyyyyyyyyyyyykkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeee!!!( Og mega-øv jeg glemte dig!)
    Håber du havde en dejlig dag :-)
    Kh
    Heidi

    SvarSlet