torsdag den 5. maj 2011

Mavepuster

Puha, Mor har været helt oppe i det røde felt.
De ledeste gloser som møgso og kost har fløjet ud af munden på mig. De ondeste forbandelser er nedkaldt, hede og inderlige.
I sådan en grad, at vores søde tømrer stoppede op og spurgte, om jeg turde bruge sådan en mund i nærheden af min søn?!

Og ja!
Det tør jeg eddermuggme godt, for det benspænd, der blev sendt i familiens retning i dag, er godt nok til både at bande og skrige over.

Vi skal nok komme ovenpå igen, ingen tvivl om det - vi har det godt alle tre.
Men... - uhhhhhhh, hvor kunne jeg godt hidse mig op igen!

Sådan noget forbandet &%&¤&#%¤!!!!!


2 kommentarer:

  1. Uh ha, det lyder ikke godt.
    Håber i får en god weekend :-)

    vh Désirée

    SvarSlet
  2. Søde Karen, du lyder jo som mig nu! ;-))
    Pjat - jeg er ked af at høre at nogen indlader sig på en slåskamp med jer, kæmp for jeres sag!
    Håber I trods alt får en god weekend.
    Tanker,
    Heidi

    SvarSlet