fredag den 14. oktober 2011

Jeg er her endnu

 - benene placeret i mulden mellem kvinden og moderen.
Balancegangen er til at tage at føle på og jeg ved nu, hvad de snakker om - de gæve mødre, der ikke altid har sig selv med, men lever i en pseudovoksenverden, hvor kroppen er voksen og hjernen fornuftig, men man egentlig ikke mærker efter, hvad der sker rundt omkring...

Jeg har brugt lidt tid på at mærke efter de sidste par dage og stort set alt, jeg kommer frem med, handler enten om hverdagstrivialiteter eller Anton. Jeg er et eller andet sted væk.

Om det er godt eller skidt, ved jeg sgu ikke, men det er sådan det er - og i stedet for at bekæmpe det og møve mig selv frem i geledderne, har jeg bestemt mig for at vente til jeg dukker frem af hullerne selv. Det har jeg det jo med at gøre. ;)

Hvad jeg dog har gjort op med mig selv og mig selv, er at jeg vil smide lidt af velfærdsflæsket, så husstanden er smidt på kur, hvilket har resulteret i -2,6 kg på en uge. Målet er 10 kg inden jul - et mål, der kan ændres til et delmål, alt efter hvor svært det bliver.

Se, dybest set er det jo en trivialitet... - slankekur.
Vor Herre Bevares!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar